מלון הבוטיק Lear Sense ומסעדת השף Aberto

מרעיון למציאות

הרעיון לנראות המלון והמסעדה הגיע מביקורי האחרון בפריז שם נתקלתי במבנים עתיקים שעברו חידוש, כך ששילבו מראה חדש ומודרני לצד המראה העתיק הקלאסי וזה בדיוק מה שרציתי ליצור בגדרה.

כשהגעתי לגדרה לא כל כך ידעתי למה לצפות, ועם כניסתי לעיר נוכחתי לראות שהעיר משלבת גם היא ישן וחדש, ומייד המקום החזיר אותי לאזורים כפריים בצרפת, מלאי היערות וטבע פראי לצד מבנים מרהיבים. קו מודרני וחדשני שמשתלב עם קו אלגנטי צרפתי שמתיישן יפה ושיישאר רלוונטי גם בעוד שנים רבות זה הקו שעמד לנגד עיני.

ריצוף הצפחה שהשתמשתי בו, הונח גם בשטחי החוץ של המלון וגם בשטחי הפנים. בחוץ השתמשתי בצפחה מודרנית שהשתלבה בצבעי אפור ולבן ובין הריצוף יצמח דשא סיני שיעניק עוד שכבה של ירוק ובפנים צפחה שחורה שעליה מונחים בקפידה רהיטים בצבעי נס קפה, ירוק, צהוב ונגיעות של זהב שיעניקו למקום את הזוהר והחמימות.

המסעדה-

כשהתחלתי לחשוב על הקונספט של המסעדה רציתי לתת לסועדים ולאורחי המלון שהמסעדה והלאונג' ישרתו גם אותם, חווייה בלתי נשכחת. שכשהם יכנסו לבר, ללאונג' ולמסעדה הם ירגישו שהם בעולם אחר, יוקרתי ומרגש.

מייד כשנכנסים לשטח קומת המסעדה, מקבל את פני האורח לאונג' מוקפד ובר מרווח בצבעי צהוב, ירוק, זהב ונס קפה, הצופים אל המסעדה ומאפשרים לאורחים לשבת בנוחות, לשתות כוסית של המשקה האהוב עליהם ולהתחיל את הערב.

המטבח שממוקם ממש מול הסועדים, ולו חלון רחב שמאפשר צפייה ישירה לתוך המתרחש במטבח נועד לאפשר לאורחי המסעדה להרגיש שהם חלק מהתהליך ומהקסם הזה שמתבשל במטבח.

תאורת המסעדה והלאונג', שהיא גם גולת הכותרת העיצובית במקום עוצבה עם לא פחות מ- 200 מנורות זכוכית שנתלו בצורה מיוחדת, שביחד הן מייצרות שנדליר ענקית שאף עין לא תשאר אדישה למראה הזה. מכל מקום שבו האורח יעמוד הוא יחווה את התאורה בצורה קצת אחרת מה שיעשיר את החוויה שלו.

לעצב מסעדה ומלון הם לא עניין של מה בכך, תהליך שלם של קבלת החלטות, התרגשות ופנטזיה מלווים אותי לאורך כל הדרך וגם הפעם התהליך לא היה שונה רק שבזכות קשר מצוין ושילוב מנצח עם בעל המלון צחי צוק ושותפיו החוויה הייתה נעימה וזורמת, צחי נתן לי לבוא לידי ביטוי בכל שלב, יש לו עין מקצועית מאוד וביחד איתו הצלחתי להגשים חלום למציאות.